14 Ocak 2012 Cumartesi

lapa lapa kar :D

Sabah kalktım baktım böyle mal gibi hissediyordum kendimi. kahvaltıya oturacaz tam, abim 'kar yağıyor lan' dedi. bende oha dedim kalktım baktım ne göreyim kar yağıyor. ben bir çığlık attım., kahvaltıyı falan bıraktım, zuhal'i de aldım çıktık dışarı kar diye falan bağırdık. döndük falan, çocukça eğlendik. ve ben aylardır ilk defa mutlu olduğumu hissettim. ben ağustos da doğdum, hani derler ya yazda doğan yazı daha çok sever. işte benim onlara cevabım 'nah' oluyor. ben yazıda severim ama kış mevsime aşık bir kişiyim. millet feyste salak gibi kar yağıyor hehe diyolardı, tabi bende onlara küfür ediyodum neyse.

işte bugün böyle hep gezicem, fotoğraflar çekicem falan.bugün tekrar çocuk olucam. içimden gelen her bir şeyi yapıcam. sanırım bugün tekrar eski ben olucağım. en azından böyle umuyorum.

görüşürüz.

kalpkalpkalpkalpkalp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder