11 Ocak 2012 Çarşamba

en nefret ettiğim insan tipleri vol:2456821554828

En nefret ettiğim insan tipi: 'sınava hiç çalışmadım kankaağ' deyip sınavdan 90 _ 95 alan insanlardır. sen bir insansın lan sen? kopya vermemek için her bir boku deniyosun. zaten hep böyle sıra arkadaşlarım olmuştur. abi ya benim sıra arkadaşım açacak kağıdı hem ben ondan bakacam o benden bakacak. yardımlaşmak önemli sonuçta.

2.olarak: yemek yeyip kilo almıyorum diyen insanlar var ya özellikle de kızlar ( zaten erkeğin kilo almayanı makbuldür). ha işte ben o kilo almayan kızların bacaklarını ayırıp götlerine sokasım geliyor. o derece sinir oluyorum. 'ay ne kadar yesem kilo alamıyorum yaaaeeeeğ, bende kilo almak istiyorum ama metabolizmam hızlı hehe' diyen insanlarım metabolizmasına benzip dküp yakmak istityorum. nah kilo almak istiyosun.

3. bacakları uzun olanları o bacaklarını alıp, ince bacaklarını kırıp odun niyetine yakıp ısınmak istiyorum. bide onları gözüme gözüme sokuyolar var ya öyle bir cinnet geçiriyorum, bir psikopatlaşıyorum ki anlatamam yani.

4.olarak saçları uzun, düz olanların o saçlarını alıp tek tek yolup klozete atıp sifonu cekmek istiyorum.

bana gelince; ben tembel değilim, çok çalışkan da değilim. orta bir öğrenciyim. yemek yemem ama hayvan gibi kilo alırım. bacaklarım uzun değil, kiloluyum. ayrıca saçlarım orta uzunlukta, kıvırcık ve kabarık.ama seviyorum saçlarımı. yeni anlayacağınız nerede boktan bir özellik var orada ben varım.

bari moralimi düzeltmek için gidip Cem Adrian dinleyim.
neyse, görüşürüz..
kalp kalp kalp kalp :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder