29 Ocak 2012 Pazar

AHANDA BENİM GÖZÜMDEN SEVGİLİLER GÜNÜ.......................

Sevgililer günü de geliyor şimdi, Evet her sene olduğu gibi bu senede evde oturcaz. Malum sevgilimiz yok. Yalnızları oynuzcaz. Zaten benin adımda yalnız matmazel benim için sorun yok. Hem sevgilim olsa ne olacak ki? Çiçek alıcak, birde üstüne üstelik peluş ayı alır. Benim zaten peluş ayım var, gerek yok ikinciye yani. Sonra elele tutuşucaz benim elim terler yani, yapamam ben. Sonra ben ona ne hediye alıcam ki? Ben abime bile hep saat alırım yani, abim bıktı artık 4 senedir her doğum gününde saat almaktan, ama ne yapabilirim ben hediye alma özürlüsüyüm. Hadi hediye kısmını hallettim diyelim, ben hediyeyi verirken 'ay aşkım yaağğğ, sevgililer günümüz kutlu olsun. Seni seviyorum hihihihi' diyemem. Yok ya, yazarken bile tuhaf oldum, kendimden soğudum. Ben zaten odunum of. Aramız da ki diyolog şöyle olur;
ben: selam.
sevgilim: selam aşkım :)))))))))))
ben: naber?
sevgilim: iyiyim birtanem, sen nasılsın?
ben: iyi.
sevgilim: eeee hediyeleri verelim mi canım?
ben: tamam be. al hediyen işte.
sevgilim: (hediyeyi açar.) ayyyy aşkım sağol, cok teşekkürler, çok beğendim birtanem. buda senin hediyen al, bakalım beğenicek misin?
ben:(hediyeyi acarım) hıım sağol yaaaae.
sevgilim: seni seviyorum aşkım, sevgililer günümüz kutlu olsun :)))))))))))))))
ben: hım tamam.

Abartısız bu olur. Sonra 'benim nedeeeeeeeeeeeen sevgilim yok yaaaaaağğğğğğğ' diye ağlıyorum. Az bile bana.
Ama zaten, madem sevgiliyiz, neden 14 şubatta bana hediye alıyon? Sadece özel günlerde alınan hediyelerden nefret ederim ben, illa özel birşey yapmak istiyosan istediğin birgün hediye alıcaksın bana.
Zaten benim ablam 15 Şubat'ta doğdu, ben ona hediye alırım, 14 Şubat'ta, sevgilide neymiş :D
Bende böyle bir manyağım işte.
Bir yazının daha sonuna geldik .
Görüşmek üzere.
kalpkalpkalpkalpkalpkalpkalp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder