8 Ocak 2012 Pazar

ilk yazım hehe :)

selam ben yalnız matmazel. simdi neden böyle yalnız falan diyecek olursanız yalnızım çünkü. etrafımdaki insanlar sadece çıkar için benimle konuşuyorlar en azından çoğu öyle. her neyse. bu yazma merakı bende gecen sene oluştu. puCCA, french oje, tb falan derken dedim bende yazıyım falan bakalım ne olacak.

ben öyle sıradan biriyim işte. tıp okumak istiyorum. bunu ailem istediği için değil, kendi hayalim olduğu için istiyorum. inşallah olurum, inşallah, inşallah  :)

Cem Adrian'a ölebilirim. Valla bak. en büyük hayalim bir gün Ankara'ya gidip onu bulamak ve koccaaaaman sarılmak. onun şarkıları, sözlerii  fotoğrafları her şeyine hastayım. telefonumda sadece onun sarkıları var. bilgisayarımdada öyle. aksamları uyamadan onun resmini öperim falan. öyle yani. cem aşktır ya, oyş yerim ben onu.

sonra kitaplarım vardır. kitapları cok severim. zaten kitap okumayan insanları anlamıyorum. beni bırakın böyle içinde birsürü kitap olan bi yere ben acıkmam susaman sadece kitap okurum. öylede kitap manyağımdır. bazen arkadaslarım kızar bana kitap okumaktan bizimle konusmuyosun falan diye. ama ne yapayım yani ben de öyle biriyim. bazı kitapları insanlardan daha çok seviyorum. kitaplarımın bittiğinde ağlayan bi insanım ben. bide cok sevdiğim bi sözüm vardır; giden sevgiliye değil biten kitaba üzülürüm diye hehe böylede artizimdir :).

herneyse benden simdilik bu kadar. görüsüürrüüz :)))
xoxoxoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder